RIP Quantum Showcase

Tuesday, October 7, 2008

Sentiasa ku harapkan
Lenyaplah, jauhkan dirimu dari sisiku
Kamu umpamalah jampi

Akarmu memelukku erat
Maka kebebasanku terbatas
Alangkah baik semua ini pernah berlaku

Aku ingin melihat mata cahaya
Tinggi di atas bahuku
Aku merindui saat itu

Namun kini
Kamu tidak lagi berbuah
Kamu tidak lagi wujud

Kamu kian layu
Tiada lagi seperti dulu
Aku rasa sepi juga tanpamu

Tanpamu
Segala yang ku lakukan selama ini
Sekadar memori memata-mata

Aku boleh janji
Aku boleh sumpah
Bahawa dirimu tidak akan ku lupakan

Akan tetapi
Lain di mulut lain di hati
Isi hati siapalah yang tahu

Akanmu lenyap di hati
Tidak dapat ku tangkapmu
Saat ini yang makin pudar

3 comments:

Derek Cheah said...

LOL so emo over a shop!

Alex Chua said...

So sad
So sad
Where in the world can anyone be so lucky like me to have the chance to sleep at work almost everyday?
So sad
So sad

Alex Chua said...

So sad
So sad
Where in the world can anyone be so lucky like me to have the chance to sleep at work almost everyday?
So sad
So sad